Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Hover Effects

TRUE
{fbt_classic_header}

Header Ad

Solana Windscreens Zimbabwe

Breaking News:

latest

Ads Place

I Seek Not What Is Yours But You! [Part 4]

She fumbled for me from the pith of the dreamland with a kiss, when I came to my normal senses; she was all over me, I am sure she wanted to...

She fumbled for me from the pith of the dreamland with a kiss, when I came to my normal senses; she was all over me, I am sure she wanted to make sure that I will never complain again of sex starvation. I let her lead the session whilst I played the assistance position. And she liked it. The romance was so intense, she knew what she was doing, I think she was just executing a long planned and well rehearsed drill, and this was the final lap.

She pushed me flat on the bed and she was to ride. She firmly held my penis by one hand and slowly slide it in her wet pussy. I could feel it sinking in her and she mourned with pleasure. I did not move an inch, and finally matinji ake were on my pubic area iye akapfugamira nechekumashure , Ndakatarisa ndikaona beche raita kutsamwa apa matama aro aita kuzvimba nekufunda mboro.

She started grinding achingotambisa chiuno chete akazvipresser but achikurunga zvinepower to make sure yakanyatsomwa chaizvo. Ohh gosh!! I felt like I was losing my mind. Ndakatanga kungozununguka zvangu ndichiita sendino disturber rhythm yaange arikuteerera. Ndakanzwa ndichiguma guma tumwe tumakona twemukati mebeche ndikati ndamudenha.She started pumping up and down. She increased speed and I also made sure she gets what she had bargained for. I was lounching timeously from the bottom whilst she difused from the top. She was doing like a jockey riding on a fast going horse, Stroking up and down the hard erect shaft of my penis and I enjoyed it so much.

I changed position to cross leg style and the penetration was even more deeper. She could not last five minutes before she cried out loudly touching me everywhere as she squirted. I could feel her cum running down my balls zvekuti ndakambofunga kuti asi aita weti kani. That was so powerful and violent, and I felt so proud and became even more confident because I did not know that I had such sexual capabilities. I could see that Sheilla was physically spent as she retired on my chest apa iyo ichivhita irimo chete. Ndakambomusiya akadaro for two or so minutes ndokuzomupidigura ndobva ndaburuka pasi iye ari pabed.
I Seek Not What Is Yours But You! [Part 3]
Ndakazomugadzirisa kuita shape yaL aripo pabed. Ndakaona beche ranyatsouya randinyenamira nekumashure apa rakaita kununa ndikati exactly. Ndakaipfekera ndikachimushagada nayo ndakamira kudaro iye aripo pabed. Vakadzi vamunoona ava vanodhakwa nemboro kana vanyatsonakirwa nayo. Akatsunya masheets kuaunganidza paari kuarasa zvakare, akabata magaro pulling them apart achinyatsovhura achisimudzira kuti isvike kwaanoda iye. Ndakazomuchinja kuisa the other side, then kwakumutakura makumbo acho ndakaabatanidza ose paright shoulder ndichingorova chete. Ndakanzwa beche rakutaura nemboro zvichingoitana pwaka pwaka pwaka, mubhedha uchiti gu gu gu. The power was too much zvekuti mubhedha wanga wakufamba famba.

Mutambo zvino wanga watsvuka ropa, ndikadzikisa makumbo ake muwaste mangu ndikamuti put your hands and legs around me, ndakabva ndasimuka naye ndaka jega magaro apaa yakamwa. Ndakatanga kukoira zvinepower because the army in my balls were signalling that they were ready to come out. Ndakanzwa ooh !! ooooh!!!!! ......ahcindikuzaaa ndikanzwa hanzi fuck mee!!!! Fuck it!!!! Hondo !!!!! do it!!!!! Izvi zvakandipa manyemwe mhani ndikati ndoita zvekuzhaka beche, iro rongoti pweke pweke pwaa pwaa pwaa. Ndakanzwa makumbo asunga, maoko asunga muviri wese wati ngaa achiridza mhere achigwinha gwinha . ndakabva ndaregedzera special battalion ndikamuudza kuti I am cuming babes. Ndakati wodzvoo kwakuti wodzvoo pandakanorova 3rd release ndakanzwa amai voti bwii bwii bwii kubudisa mweya vachidaiirira kutunda kwandaiita. Ndikaziva kuti the valves have gone loose.

Takazodonhera zvedu pamubhedha apa takuita kunge vanhu vanaiwa iro riri dikita. Takambozorora zvedu takadaro kwakuzoenda mushower tikageza. I was shown new clothes which she bought for me, ndikangoti nechemumoyo there was no way out ndakarongerwa kubva kare apa. Takazodya dinner apa dzange dzave kuma12 midnight. Takazoenda kunorara. . ...(Part 5 coming soon) don’t miss it.
Adverts Here
Adverts Here

Ads Place